top of page
  • Zielona420

CBD Gold Freedom Farms

Testowany Vapcapem the B oraz Fenixem mini w temperaturze 190 stopni.


Podstawowe informacje

Kraj pochodzenia suszu to Polska. Niestety nie ma badań na stronie. Do uprawy nie są stosowane żadne chemiczne środki ochrony roślin.

Ilość CBD: 4-8%

WyglÄ…d opakowania 8/10

Susz znajduje się w plastikowym pudełku z plombą zabezpieczającą. Pudełko przypomina te z apteki. W środku, na spodzie znajduje się saszetka regulująca wilgotność - Integra Boost. Jest też etykieta z podstawowymi informacjami, w tym przypadku dominuje kolor żółty.


WyglÄ…d suszu 7/10

W pudełku znajdują się topki duże jak i średniej wielkości. Susz jest koloru naturalnej ale żywej zieleni. Widać też brązowe słupki. Topki są o kształcie stożkowym, podłużne. Susz jest w miarę wytrymowany, w dotyku twardszy, ale nie lepiący się do palców.


Zapach suszu 7/10

Susz słodko pachnie, wyczuwam nuty dojrzałego banana połączonego z jogurtem.


Smak z Fenixa 6/10

W Fenixie mini czułam głównie nuty kwiatowe połączone z ziemią.


Smak z vapcapa 10/10

W vapcapie susz smakuje fenomenalnie! Taki słodki smaczek od razu polepsza mi humor. Czuć słodycz bananów, łąkowe kwiaty i zioła z odrobiną ciepłej ziemi w tle.


Para z Fenixa 6/10

Pary jest umiarkowana ilość, ponadto nie drapie w gardło, choć w temperaturze 190 stopni jest trochę ciepła.


Para z vapcapa 9/10

Pary jest bardzo dużo, ponadto jest gładka, nie drapie oraz nie parzy w gardło.


Działanie 8/10

Susz pozytywnie działa, uspokaja, mój stres się zmniejsza. Także wycisza oraz lekko usypia gdy jesteśmy już zmęczeni po całym dniu.


Czy kupiÄ™ ponownie?

- Tak, ponieważ susz bardzo przypadł mi do gustu. Ponadto nie powoduje u mnie żadnych negatywnych skutków takich jak w przypadku cbd classic (mam na myśli chwilowe zatkanie nosa na tle alergicznym).


Podobne susze

Suszem podobnym pod względem zapachu jest susz CBD classic od Palexpresklep.



Zdjęcia


 


bottom of page