top of page
  • Zielona420

Freedom Farms CBG Fresh

Testowany Fenixem Mini w temperaturze 178 i 185 stopni.


*Na stronie sprzedawcy mamy 2 pojemności do wyboru: te po 1g, które zakupiłam na próbę oraz opakowania 5 gramowe. Także jest grupa na Facebooku, na której okresowo mamy szansę kupić produkty w niższej cenie.


Podstawowe informacje

Susz pochodzi z Polski, ale niestety nie ma badań na stronie. Wiemy jeszcze tylko, że uprawa to greenhouse i zawartość CBG waha się w granicach

12-14%.


WyglÄ…d opakowania

Susz w wersji mini znajduje się w tekturowym pudełku z ładną grafiką. W przypadku Fresh jest to kostka lodu. W środku mamy niestety plastikowe pudełeczko, lecz nie jest ono podpisane.


WyglÄ…d suszu 6/10

Susz jest koloru jasno-zielonego. Ma długie brązowe włoski, lekko widać trichomy. Susz jest w miarę wytrymowany. W dotyku jest suchy i się kruszy. W młynku zostaje duuużo kiefu.


Zapach suszu 7/10

Susz ciekawie pachnie. Jest to zapach mentholu ale z przełamaną nutą ziołową i chmielową. Po zmieleniu zapach staje się bardziej ziołowy.


Smak podczas waporyzacji 7/10

W pierwszej chwili poczułam nuty mentolowe i ziołowe, następnie smak zmienił się na ziemisty i był taki cały czas. Według mnie jest to smaczny susz.


Para 6/10

Jest jej umiarkowana ilość, pod koniec sesji trochę gorzej się już ciągnie z Fenixa, ale podniesienie temperatury daje więcej pary

lecz nie drapie w gardło oraz nie jest za gorąca.


Działanie 8/10

Susz fajnie działa, dodaje energii i skupienia oraz gadatliwości. Zauważyłam, że ostrzej widziałam i było mi cieplej. Tak to zawsze jestem zmarzluchem.


Czy kupiÄ™ ponownie?

- Raczej tak, ponieważ susz pozytywnie mnie zaskoczył pod względem mocy działania.


Podsumowanie

Susz jest na pewno ciekawą pozycją do spróbowania, ponieważ obok suszu Snow Princess również jest mocno działający.


 

bottom of page