top of page
  • Zielona420

AK-47 od SpokoCbd

Zaktualizowano: 1 kwi 2022



Podstawowe informacje

O firmie SpokoCbd dowiedziałam się z kanału na Youtube: KONOPNY WEB



Jest to mój pierwszy susz od tej firmy, który poszedł na pierwszy ogień (a raczej parowanie ;)



Uprawa: Indoor



Kraj pochodzenia: Holandia (nowe partie AK-47 pochodzą z polskich upraw)


Wspólny mianownik suszów SpokoCbd: unoszący się zapach kadzidła po waporyzacji




Link do strony: https://spokocbd.pl/p/ak-47-susz-konopny-1g Wygląd opakowania 10/10 Susz znajduje się w szklanym słoiczku koloru ciemnobrązowego z fioletową etykietą. Bardzo dobrze, że jest z ciemnego szkła, ponieważ nie docierają promienie słoneczne i susz nie jest narażony na odparowanie wartościowych dla nas składników. Nie ma dołączonej saszetki Boveda/Integra Boost.

Cena: 29 zł

Zawartość: 1g

Wygląd suszu 7/10

Topki są zbite, twarde i żywiczne. To średniej wielkości topki. Susz jest koloru brązowego. Idealnie wytrymowany, brak nasion. Przypomina kwiaty indica. Zapach 7/10

Zapach jest intensywny, przyprawowo-owocowy, troszkę przytłaczający.

Smak 7/10

Jest słodkawy, z wyraźną pieprzną nutą przypraw. Para 7/10

Jest jej duża ilość, ale nie jest dusząca. Może leciutko drapie w gardło. Jeden załadunek suszu starcza na 2 sesje. Działanie 9/10

Jest to susz naprawdę mocno działający, głęboko relaksuje. Bardzo dobrze mi się po nim spało. Poprawia mi wzrok (tzn. ostrość i nie widzę podwójnie).

Notatka:

Używałam go na drzemkę i przed snem, aby obudzić się rano wypoczętą i wyspaną, chętną do działania.





bottom of page